Etninės kultūros perdavimas: teorinis ir praktinis aspektas
KULTŪRA IR UGDYMAS
Irena Stonkuvienė
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2011.26.2985
PDF

Reikšminiai žodžiai

kultūrinis perdavimas
etninė kultūra
tradicija

Kaip cituoti

Stonkuvienė I. (2011) „Etninės kultūros perdavimas: teorinis ir praktinis aspektas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 26, p. 9-21. doi: 10.15388/ActPaed.2011.26.2985.

Santrauka

Docentė
Socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 1/9, LTLT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25
El. paštas: irena.stonkuviene@fsf.vu.lt

Straipsnyje aptariami kultūrinio perdavimo, kaip ne tik antropologinio, bet ir edukologinio, konstrukto, modeliai. Remiantis empirinio tyrimo rezultatais, analizuojama pagrindinio kultūros perdavimo mechanizmo – tradicijos – situacija XXI a. Lietuvoje. Aptariami mokinių ir mokytojų, skirtingų kartų šeimos narių (vaikų, tėvų ir senelių) požiūriai į etninę kultūrą ir tradicijas. Siekiant atskleisti galimus skirtingų kartų prieštaravimus, į tradiciją žvelgiama per sava–svetima prizmę, šias kategorijas suvokiant ne tik erdvės, bet ir laiko kontekste.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>