Mokyklos reforma ir mokytojo profesija
Straipsniai
Giedrė Purvaneckienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1996.03.9387
PDF

Reikšminiai žodžiai

Mokyklos reforma
mokytojas
mokytojo asmeninės savybės
profesinis kryptingumas
mokytojų rengimas.

Kaip cituoti

Purvaneckienė G. (2016) „Mokyklos reforma ir mokytojo profesija“, Acta Paedagogica Vilnensia, 30, p. 32-48. doi: 10.15388/ActPaed.1996.03.9387.

Santrauka

1992 metų vasarą-rudenį Vilniaus universiteto Sociologijos laboratorija atliko Lietuvos mokytojų bei studentų – būsimų mokytojų – apklausą. Apklausti 623•mokytojai iš Vilniaus miesto, Akmenės, Kelmės, Kupiškio, Marijampolės, Molėtų rajonų bei vasaros kursų APPLE klausytojai. Taip pat apklausti 355 Vilniaus universiteto, Vilniaus pedagoginio universiteto ir Šiaulių pedagoginio instituto paskutinių kursų studentus. Straipsnyje nagrinėjami mokytojų bei būsimų pedagogų nuomonė apie mokyklos reformos eigą bei mokytojo profesiją. Apibendrinant galima pasakyti, kad Lietuvos mokytojų ir būsimų mokytojų vertybinis požiūris į darbą nedaug skiriasi nuo visų Lietuvos gyventojų požiūrio. Tačiau dauguma mokytojų bei būsimų pedagogų mano savo profesinį pasirengimą esant nepakankamą. Taigi, norint sėkmingai tęsti mokyklos reformą, pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į profesinį mokytojų parengimą.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>