Švietimo reformos ir teisingumas
ŠVIETIMO POLITIKOS PROBLEMOS
Giedrė Purvaneckienė
Giedrė Čiužaitė
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.25.3006
PDF

Reikšminiai žodžiai

teisingumas
švietimo teisingumas
švietimas
aukštasis mokslas

Kaip cituoti

Purvaneckienė G. ir Čiužaitė G. (2010) „Švietimo reformos ir teisingumas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 250, p. 85-99. doi: 10.15388/ActPaed.2010.25.3006.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologija) daktarė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513, Vilnius

Edukologijos magistrė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513, Vilnius

Remiantis mokslinės literatūros šaltinais, teisės aktais ir statistikos duomenimis, analizuojama švietimo teisingumo samprata, jos atspindžiai Lietuvos teisės aktuose ir reformų įtaka galimybėms siekti teisingumo švietime. Parodoma, kad reformų metu į švietimo teisingumo klausimus nebuvo kreipiama dėmesio, o reformų rezultatas – mažėjantis teisingumas.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>