Pedagoginis pašaukimas kaip vertybės išgyvenimas
Straipsniai
Vanda Kavaliauskienė
Publikuota 1997-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1997.04.9415
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertybės
mokytojas
pedagoginis pašaukimas
asmenybės branda
savirealizacija

Kaip cituoti

Kavaliauskienė V. (1997) „Pedagoginis pašaukimas kaip vertybės išgyvenimas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 131-137. doi: 10.15388/ActPaed.1997.04.9415.

Santrauka

Straipsnyje gvildenama pedagoginio pašaukimo problema. Pedagoginis pašaukimas siejamas su asmenybės branda ir savirealizacija profesinėje srityje. Pabrėžiant, kad pedagoginio pašaukimo, kaip psichologinės asmenybės charakteristikos, aprėpiančios motyvaciją, potenciją ir charakterį, apibūdinimas yra nepakankamas, akcentuojamas vertybinis pedagoginio pašaukimo aspektas. Gvildenant pedagoginio pašaukimo kaip vertybės išgyvenimo raišką, ypač išskiriama išminties ir elgesio svarba – pedagoginis pašaukimas kaip vertybės išgyvenimas įmanomas tik per išmintingą, į gėrį nukreiptą pedagoginę veiklą.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.