Juozo Vaitkevičiaus kvietimas mokytojui pažinti save
JUOZO VAITKEVIČIAUS INDĖLIS Į EDUKOLOGIJOS MOKSLĄ
Ona Tijūnėlienė
Vanda Kavaliauskienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.22.3060
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokytojas
savęs pažinimas
pažanga
ugdymasis
refleksija

Kaip cituoti

Tijūnėlienė O. ir Kavaliauskienė V. (2009) „Juozo Vaitkevičiaus kvietimas mokytojui pažinti save“, Acta Paedagogica Vilnensia, 220, p. 174-183. doi: 10.15388/ActPaed.2009.22.3060.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Klaipėdos universiteto
Edukologijos katedra
S. Nėries g. 5, LT-92227 Klaipėda
Tel. (8 64) 39 86 26
El. paštas: onatij@one.lt 

Docentė socialinių mokslų
(edukologijos) daktarė
Klaipėdos universiteto
Socialinio darbo katedra
H. Manto g. 84, LT-92294 Klaipėda
Tel. (8 64) 39 85 63
El. paštas: Vanda.kavaliauskiene@ku.lt


Straipsnis grindžia J. Vaitkevičiaus kvietimo iš naujo atkreipti dėmesį į mokytojo pareigą – grąžinti į mokyklą mokinio – t. y. žmogaus, prigimtinę teisę rūpintis savimi, save pažinti, aktualumą. Tai siejama ir su mokytojo asmenybe, ir kvietimu ugdytis šias asmens charakteristikas, kaip būtinas mokytojo profesijos sudedamąsias dalis, teikiančias atramą jo profesinėje veikloje. Straipsnyje interpretuojamos įvairių autorių savęs pažinimo, kaip žmonijos pažangos veiksnio, nuostatos. Pedagoginiu požiūriu aptariama refleksija – kaip mokytojo savęs pažinimo galimybė.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>