Antano Maceinos ugdytinio veiklumo koncepcijos interpretacija asmenybės savikūros požiūriu
ANTANO MACEINOS UGDYMO IDĖJOS IR DABARTIS
Ona Tijūnėlienė
Vanda Kavaliauskienė
Publikuota 2008-12-23
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.21.7493
PDF

Kaip cituoti

Tijūnėlienė O. ir Kavaliauskienė V. (2008) „Antano Maceinos ugdytinio veiklumo koncepcijos interpretacija asmenybės savikūros požiūriu“, Acta Paedagogica Vilnensia, 210, p. 41-51. doi: 10.15388/ActPaed.2008.21.7493.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos)
habilituota daktarė
Klaipėdos universiteto
Edukologijos katedra
S. Nėries g. 5, LT-92227 Klaipėda
Tel (8 64) 39 86 26
El. paštas: onatij@one.lt 

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Klaipėdos universiteto
socialinio darbo katedra
H. Manto g. 84. LT-92294 Klaipėda
Tel. (8 64) 39 85 63
El paštas: Vanda.Kavaliauskiene@ku.lt 


Straipsnyje rašoma apie lietuvių pedagogikos klasiko Antano Maceinos pateiktos ugdytojo ir ugdytinio veiklumo ugdymo procese koncepcijos esmę. Atskleidžiama ugdytinio veiklumo samprata, filosofiniai jos pamatai. Straipsnyje skiriama vietos ugdytinio veiklumo raiškos ugdymo procese interpretacijai, veiklumo raiškos įvairiuose amžiaus tarpsniuose ypatumams.
Pagrindiniai žodžiai: ugdytinis, ugdytojas, veikdinimas, veikimas, veiklumas, pedagoginė sąveika.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>