Pedagoginio pašaukimo kriterijus parenkant būsimuosius mokytojus
Straipsniai
Vanda Kavaliauskienė
Publikuota 1998-12-21
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1998.05.9432
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokytojas
pedagoginis pašaukimas
pedagoginis talentas
būsimų mokytojų atranka

Kaip cituoti

Kavaliauskienė V. (1998) „Pedagoginio pašaukimo kriterijus parenkant būsimuosius mokytojus“, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, p. 47-60. doi: 10.15388/ActPaed.1998.05.9432.

Santrauka

Šio straipsnio tikslas – atskleisti priežastis, leidžiančias pedagoginį pašaukimą laikyti būsimųjų mokytojų atrankos kriterijumi. Tai bus atliekama remiantis „pašaukimo”, „pedagoginio pašaukimo” sampratos analize, mokslininkų, pedagogų požiūrių į šį asmenybės bruožą, taip pat tam tikrų šios srities tyrimų rezultatais. Pedagoginis pašaukimas – tai motyvacinių, potencialinių ir charakteriologinių asmenybės bruožų derinys, įgalinantis rinktis ugdymo darbą, jausti pasitenkinimą savo darbo rezultatais ir gyvenimo prasme. Visada buvo ir yra pageidaujama, kad mokytojas dirbtų iš pašaukimo. Toks mokytojas turi daug pedagoginių „gėrybių", galinčių suteikti patrauklumo ir kompetencijos. Pedagogui iš pašaukimo būdingas vidinis noras, siekimas „nešti savo talento naštelę".
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.