Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Vaiko dvasinių galių aktyvinimas etnomuzika
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Marija Jonilienė
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9606
PDF
Reikšminiai žodžiai
kultūra
ugdymas
etnomuzika
muzikinė veikla
dvasinės galios
Kaip cituoti
Jonilienė, M. (2003) “Vaiko dvasinių galių aktyvinimas etnomuzika”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 11, pp. 139–144.
doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9606
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Vaiko dvasinių galių aktyvinimas etnomuzika
T 11 (2003)
Vaiko dvasinių galių aktyvinimas etnomuzika
Santrauka
Straipsnyje aptariamos vaiko dvasinių galių aktyvinimo etnomuzika galimybės. Šalia to analizuojamos kai kurios, tyrimų duomenimis pagrįstos ikimokyklinio amžiaus vaikų dorovinio elgesio kaitos apraiškos.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Pāvels Pancerko, Anita Pipere, Mārīte Kravale-Pauliņa,
Rizikos ir apsauginiai veiksniai renkantis mokymosi turinį vidurinėje mokykloje: Latvijos Latgalos regiono karjeros konsultantų ir studentų požiūris
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Iryna Sikorska , Massimo Pendenza, Mykhailo Goncharenko, Nataliia Myroshnychenko, Serhii Rtyshchev,
Tarpkultūrinis aukštojo mokslo tarptautiškumo dėmuo bei formaliojo ir neformaliojo švietimo tarpkultūrinio mokymosi samprata: Italijos ir Ukrainos ekspertų nuomonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Rūta Gajauskaitė,
Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Noelia Santamaría-Cárdaba, Suyapa Martínez-Scott,
Globalusis švietimas Ispanijos pradinio ugdymo švietimo politikoje: utopija ar realybė?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 50 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Loreta Žadeikaitė,
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Jovita Starkutė,
Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų organizacinės kultūros adaptyvumo charakteristikos raiška
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Mārtiņš Driksna, Baiba Kaļķe,
Latvijos mokyklų vadovų kompetencijos mokantis dabartinės ugdymo terminijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Erkan Dündar, Niyazi Kaya,
GIS integracija į geografijos ugdymo programą Turkijoje: atvejo analizės vertinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 50 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Lilija Duoblienė,
Apie Jūratę Baranovą: kelionė nuo filosofijos link ugdymo teorijos ir praktikos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
88
89
90
91
92
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites