Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Įnašas į edukologiją
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Zenonas Bajoriūnas
Publikuota 2006-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9720
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
mokslo darbai
L.Jovaiša
Kaip cituoti
Bajoriūnas, Z. (2006) “Įnašas į edukologiją”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 16, pp. 201–202.
doi:10.15388/ActPaed.2006.16.9720
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 16 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Įnašas į edukologiją
T 16 (2006)
Įnašas į edukologiją
Santrauka
Leono Jovaišos socialinių ir psichopedagoginių analitinių straipsnių monografijos „Ugdymo mokslas ir praktika" (2001) recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Rūta Gajauskaitė,
Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Istiqomah As Sayfullooh, Rusdinal Rusdinal, Hadiyanto Hadiyanto, Nesta Olivia, Agung Marhadi,
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Iryna Sikorska , Massimo Pendenza, Mykhailo Goncharenko, Nataliia Myroshnychenko, Serhii Rtyshchev,
Tarpkultūrinis aukštojo mokslo tarptautiškumo dėmuo bei formaliojo ir neformaliojo švietimo tarpkultūrinio mokymosi samprata: Italijos ir Ukrainos ekspertų nuomonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Noelia Santamaría-Cárdaba, Suyapa Martínez-Scott,
Globalusis švietimas Ispanijos pradinio ugdymo švietimo politikoje: utopija ar realybė?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 50 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Mārtiņš Driksna, Baiba Kaļķe,
Latvijos mokyklų vadovų kompetencijos mokantis dabartinės ugdymo terminijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Loreta Žadeikaitė,
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Lilija Duoblienė,
Apie Jūratę Baranovą: kelionė nuo filosofijos link ugdymo teorijos ir praktikos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Erkan Dündar, Niyazi Kaya,
GIS integracija į geografijos ugdymo programą Turkijoje: atvejo analizės vertinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 50 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Jūratė Litvinaitė,
Mokytojavimo deprofesionalizacija: sociologinė analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
88
89
90
91
92
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites