Kaip ugdome mokinių kognityvinius gebėjimus
Straipsniai
Viktorija Sičiūnienė
Lietuvos Edukologijos universitetas
Publikuota 2018-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2018.12
PDF

Reikšminiai žodžiai

Bloom-o taksonomija
kognityviniai gebėjimai
kognityviniai komponentai
matematinis ugdymas
bendrosios programos
standartizuotos programos

Kaip cituoti

Sičiūnienė V. (2018) „Kaip ugdome mokinių kognityvinius gebėjimus“, Lietuvos matematikos rinkinys, 59(B), p. 82-86. doi: 10.15388/LMR.B.2018.12.

Santrauka

Straipsnyje pristatoma revizuota Bloom-o taksonomija ir jos taikymo patirtys išsivysčiusiose pasaulio šalyse. Taip pat gvildenama kognityvinių gebėjimų ugdymo Lietuvoje situacija. Išryškinama Bloom-o taksonomijos taikymo visose švietimo sistemos grandyse svarba, siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų. Artimiausiu laiku Švietimo ir mokslo ministerijoje suplanuoti Bendrojo ugdymo programų naujinimo darbai. Aiškūs ugdymo taikiniai padėtų kokybiškai pertvarkyti įvairias mokymo programas, todėl matematikų bendruomenė neturėtų likti nuošalyje, kai jie bus svarstomi. Tikimasi, kad straipsnyje išdėstytos mintys padės priimti kokybiškesnius sprendimus.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.