Didaktiniai matematinio teksto skaitymo aspektai
Straipsniai
Viktorija Sičiūnienė
Lietuvos edukologijos universitetas
Publikuota 2015-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2015.17
PDF

Reikšminiai žodžiai

skaitymo kompetencija
skaitymo strategijos
skaitymo gebėjimų ugdymas matematikos pamokose

Kaip cituoti

Sičiūnienė V. (2015) „Didaktiniai matematinio teksto skaitymo aspektai“, Lietuvos matematikos rinkinys, 56(B), p. 90–94. doi: 10.15388/LMR.B.2015.17.

Santrauka

Straipsnyje gvildenama skaitymo gebėjimų ugdymo dalyko pamokose problema. Pateikiama šiuolaikinė skaitymo kompetencijos samprata, pasiūlytas empiriškai išbandytas skaitymo strategijų taikymo tyrimo modelis. Pristatomi 5 ir 7 klasėse atlikto tyrimo rezultatai apie mokinių gebėjimą taikyti įvairias skaitymo strategijas, pateikiamos rekomendacijos dėl padėties mokant skaitymo strategijų per dalyko pamokas gerinimo.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.