Didaktiniai matematinio teksto skaitymo aspektai
Straipsniai
Viktorija Sičiūnienė
Lietuvos edukologijos universitetas
Publikuota 2015-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2015.17
PDF

Reikšminiai žodžiai

skaitymo kompetencija
skaitymo strategijos
skaitymo gebėjimų ugdymas matematikos pamokose

Kaip cituoti

Sičiūnienė, V. (2015) “Didaktiniai matematinio teksto skaitymo aspektai”, Lietuvos matematikos rinkinys, 56(B), pp. 90–94. doi:10.15388/LMR.B.2015.17.

Santrauka

Straipsnyje gvildenama skaitymo gebėjimų ugdymo dalyko pamokose problema. Pateikiama šiuolaikinė skaitymo kompetencijos samprata, pasiūlytas empiriškai išbandytas skaitymo strategijų taikymo tyrimo modelis. Pristatomi 5 ir 7 klasėse atlikto tyrimo rezultatai apie mokinių gebėjimą taikyti įvairias skaitymo strategijas, pateikiamos rekomendacijos dėl padėties mokant skaitymo strategijų per dalyko pamokas gerinimo.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>