Matematikos mokytojo darbo veiksmingumo veiksniai
Straipsniai
Viktorija Sičiūnienė
Lietuvos edukologijos universitetas
Publikuota 2016-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2016.18
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos mokymas
darbo planavimas
mokymo metodai
vertinimas
profesinio tobulėjimo kryptys

Kaip cituoti

Sičiūnienė V. (2016) „Matematikos mokytojo darbo veiksmingumo veiksniai“, Lietuvos matematikos rinkinys, 57(B), p. 99–103. doi: 10.15388/LMR.B.2016.18.

Santrauka

Straipsnyje numatytos Lietuvos matematikos mokytojų kompetencijų tobulinimo kryptys. Išvados gautos išanalizavus matematikos mokytojų atsakymų į anketos klausimus sąsajas su aštuntos klasės mokinių testo sprendimo rezultatais. Buvo analizuotos 2012 ir 2014 m. Nacionalinio aštuntos klasės mokinių pasiekimų tyrimo duomenų bazės. Taikyti aprašomosios statistikos, koreliacinės statistinės analizės, grupavimo, apibendrinimo metodai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.