Daugiakriterių sprendimų metodų taikymas mokomiesiems scenarijams optimizuoti
Straipsniai
Julija Kurilova
Vilniaus universitetas
Eugenijus Kurilovas
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2016-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2016.10
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymosi scenarijai
neraiškieji skaičiai
analitinis hierarchinis procesas
optimizavimas
daugiakriterių sprendimų analizė
ekspertinis vertinimas
mokymosi komponentai

Kaip cituoti

Kurilova J. ir Kurilovas E. (2016) „Daugiakriterių sprendimų metodų taikymas mokomiesiems scenarijams optimizuoti“, Lietuvos matematikos rinkinys, 57(B), p. 55–59. doi: 10.15388/LMR.B.2016.10.

Santrauka

Straipsnyje yra nagrinėjamos mokomųjų scenarijų (modulių) kokybės vertinimo ir optimizavimo problemos. Mokomųjų scenarijų optimizavimas yra suprantamas kaip jų personalizavimas pagal besimokančiųjų poreikius. Straipsnyje atlikta dviejų populiarių optimizavimo metodų – neraiškiųjų skaičių ir analitinio hierarchinio proceso – lyginamoji analizė, siekiant nustatyti, kuris metodas yra tinkamesnis personalizuotų mokomųjų scenarijų kokybei vertinti. Mokomųjų scenarijų kokybė yra suprantama kaip mokomųjų scenarijų atitikimas besimokančiųjų poreikiams. Tyrimo rezultatai rodo, kad neraiškiųjų skaičių teorija grįsti metodai yra tinkamesni personalizuotų mokomųjų scenarijų kokybei vertinti.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.