Matematikos mokymosi objektų daugkartinio panaudojamumo kokybės vertinimas eQNet projekte
Straipsniai
Silvija Sėrikovienė
Kauno technologijos universitetas
Eugenijus Kurilovas
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2010-12-21
https://doi.org/10.15388/LMR.2010.58
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymosi objektas
daugiakriterinių sprendimų analizė
ekspertinis vertinimas
kokybės kriterijai

Kaip cituoti

Sėrikovienė S. ir Kurilovas E. (2010) „Matematikos mokymosi objektų daugkartinio panaudojamumo kokybės vertinimas eQNet projekte“, Lietuvos matematikos rinkinys, 51(proc. LMS), p. 319–324. doi: 10.15388/LMR.2010.58.

Santrauka

Darbe siekiama išanalizuoti kelis mokslinius metodus ir taikymo principus skaitmeninių matematikos mokymosi objektų (MO) kokybei vertinti. Šie metodai taikomi, siekiant sumažinti ekspertų MO kokybės vertinimo subjektyvumo lygį. Darbe nagrinėjami šie metodai ir principai: (1) daugiakriterinio sprendimo analizės principai MO kokybės kriterijams identifikuoti, (2) technologinių kokybės vertinimo kriterijų klasifikavimo principas, (3) sprendimų priėmimo teorijos neraiškiųjų (angl.  fuzzy) elementų vertinimo priemonės, (4) kriterijų svorių normalizavimas, ir (5) skaliarizacijos metodas MO kokybės vertinimui. Taikomi metodai yra praktiškai naudojami MO kokybės vertinimui, įgyvendinant Europos mokymosi visą gyvenimą programos eQNet projektą Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose 2010 m. žiemą ir pavasarį.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.