Matematinio ir matematikos istorijos tekstų supratimo palyginimas
Straipsniai
Laura Gudelytė
Mykolo Romerio universitetas
Joana Kastickaitė
Mykolo Romerio universitetas
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Tadas Laukevičius
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2010-12-21
https://doi.org/10.15388/LMR.2010.17
PDF

Kaip cituoti

Gudelytė L., Kastickaitė J., Krylovas A. ir Laukevičius T. (2010) „Matematinio ir matematikos istorijos tekstų supratimo palyginimas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 51(proc. LMS), p. 91–96. doi: 10.15388/LMR.2010.17.

Santrauka

The article compares results of testing how students in the field of social sciences understand the text in mathematics and math history. During the experiment 128 second-year students in the Bachelor’s studies in the Public Administration Programme at Mykolas Romeris University were surveyed. They used given texts in mathematics and math history during the lecture. To compare their understanding, closed-end tests were used. The results of testing have been analysed using
statistical methods.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>