Vaikų (9–12 m.) vasaros laisvalaikio edukacinis diskursas tėvų, kaip suaugusiųjų, koncepcijų kontekste
NEFORMALAUS UGDYMO EDUKACINIS DISKURSAS
Audronė Juodaitytė
Publikuota 2015-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.19.7544
PDF

Reikšminiai žodžiai

vaikų laisvalaikis
edukacinis diskursas
fenomenologija

Kaip cituoti

Juodaitytė A. (2015) „Vaikų (9–12 m.) vasaros laisvalaikio edukacinis diskursas tėvų, kaip suaugusiųjų, koncepcijų kontekste“, Acta Paedagogica Vilnensia, 190, p. 115-126. doi: 10.15388/ActPaed.2007.19.7544.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Šiaulių universiteto Edukologijos fakultetas
Edukacinių tyrimų mokslinio centro direktorė
P. Višinskio g. 25, LT-76285 Šiauliai
Tel. 8 41 59 57 46
El. paštas: etmc@cr.su.lt 

Straipsnyje analizuojamas vaikų vasaros laisvalaikio socialinis, edukacinis diskursas išryškinant tėvų, kaip suaugusiųjų, koncepcijas. Apibūdinama per pokalbį su tėvais gauta informacija. Atliekama tekstų kontent analizė ir išskiriamos tėvų koncepcijos, kurios leidžia teigti apie vaikų laisvalaikio esmės edukacinio prasmingumo suvokimą. Kokybinis tyrimas atskleidė, jog tėvai vaikų vasaros laisvalaikį supranta kaip jų užimtumą ir siekia kontroliuoti veiklos pasirinkimo galimybes. Todėl vasarą tėvai nesudaro vaikams reikiamų sąlygų, kad jie įgytų patirties, kaip prasmingai leisti laisvalaikį. Diskurso kontent analizė išryškino, jog tėvams yra būtinos švietimo programos vaikų laisvalaikio edukacinio reikšmingumo klausimais.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.