Veiklos pedagogikos praktika
Straipsniai
Vytautas Šernas
Publikuota 1996-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1996.03.9392
PDF

Reikšminiai žodžiai

Ugdymo istorija
veiklos pedagogika
mokymo metodai
mokinių veikla
mokymasis veikiant.

Kaip cituoti

Šernas V. (1996) „Veiklos pedagogikos praktika“, Acta Paedagogica Vilnensia, 30, p. 105-120. doi: 10.15388/ActPaed.1996.03.9392.

Santrauka

Straipsnis skiriamas teoriniams veiklos pedagogikos pamatams apsvarstyti ir galimam praktiniam jos pritaikymui bendrojo ir profesinio lavinimo mokyklose. Ugdymo tikslas yra suteikti ne tik žinias, bet ir gebėjimus, išmokyti mokinius taikyti įgytas žinias praktikoje. Straipnyje aptariama veiklos proceso struktūra, veiklos pedagogikos istorinė raida. Analizuojami veiklos pedagogikos principai, pristatomi mokinių aktyvinimo formos ir metodai. Straipnyje taip pat kalbama apie veiklos pedagogikos pritaikymo Lietuvoje galimybes. Paskutiniame skirsnyje pateikiami veiklos ugdomojo proceso pedagoginiai reikalavimai.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.