Pedagogo meistriškumo lygiai mokant profesijos
Straipsniai
Vytautas Šernas
Publikuota 1998-12-21
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1998.05.9435
PDF

Reikšminiai žodžiai

profesinis rengimas
asmenybės ugdymas
pedagoginė kvalifikacija
pedagoginis meistriškumas

Kaip cituoti

Šernas V. (1998) „Pedagogo meistriškumo lygiai mokant profesijos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, p. 83-92. doi: 10.15388/ActPaed.1998.05.9435.

Santrauka

Profesijos mokytojo pedagoginis meistriškumas – tai kompleksas savybių, padedančių jam: a) efektyviai pateikti aktualių profesijos žinių, formuoti profesinius mokėjimus ir įgūdžius; b) padėti mokiniams lavinti įgimtus gabumus, ypač kai jie svarbūs profesijai; c) formuoti palankias nuostatas į profesiją; d) ugdyti profesijai ir gyvenimui reikalingas asmenines savybes, charakterio bruožus (darbštumą, pareigingumą, sąžiningumą, atsakomybės jausmą, bendradarbiavimo kultūrą it pan. ). Straipsnyje apibūdinami ir išsamiau aptariami penki profesinio meistriškumo lygiai: nuo labai žemo, kai mokytojas per pamokas tik informuoja, nesidomėdamas ar mokiniai suprato, iki labai aukšto, kai mokytojas jau turi savo pedagoginės veiklos stilių, sistemą ir ugdo ne tik savo srities profesionalus, bet ir asmenybes.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.