Individo dvasingumo ugdymas – bendras vidurinių ir aukštųjų mokyklų uždavinys
Straipsniai
Vytautas Šernas
Publikuota 1999-12-15
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1999.06.9456
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokytojas
mokykla
dvasingumo ugdymas
dorinis ugdymas

Kaip cituoti

Šernas V. (1999) „Individo dvasingumo ugdymas – bendras vidurinių ir aukštųjų mokyklų uždavinys“, Acta Paedagogica Vilnensia, 60, p. 54-57. doi: 10.15388/ActPaed.1999.06.9456.

Santrauka

Mokytojas – ugdymo proceso šerdis, siela, gyvensenos išminties, tautos kultūros puoselėtojas. Jis - vedlys į gimtosios kalbos, savos ir svečių šalių literatūros, mokslo, technikos ir kt. lobynus. Mokytojas ne vien žinių nešėjas, žinių, kurios greitai pamirštamos, o tas, kuris diegia ilgalaikes, amžinas vertybes į mokinių sąmonę, ugdo taurius šalies piliečius tiek mokykloje, tiek ir už jos ribų, ugdo dorus žmones, neabejingus savo šalies žmonių kančioms ir laimėjimams. Visus juos jis siekia išugdyti gimtojo krašto patriotais. Mokinių, studentų dvasingumo ugdymas – didelė, sudėtinga problema. Jos išsprendimas priklausys nuo to, ar parengsime dvasingus mokytojus, ar taps Lietuvos universitetai inteligentų kalvėmis, ar susitelksime šio kilnaus uždavinio sprendimui.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.