Darbinio mokymo koncepcijos lietuvių pedagogų darbuose
Straipsniai
Asta Širiakovienė
Publikuota 1997-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1997.04.9409
PDF

Reikšminiai žodžiai

Kaip cituoti

Širiakovienė A. (1997) „Darbinio mokymo koncepcijos lietuvių pedagogų darbuose“, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 67-75. doi: 10.15388/ActPaed.1997.04.9409.

Santrauka

Žvelgiant per pedagogikos istorijos prizmę straipsnyje pristatomos pagrindinės darbinio mokymo koncepcijas ir kryptys, iškeltos J. A. Komenskio, J. J. Rousseau, J. H. Pestalozzio, G. Kerschensteinerio, J. Dewey, K. Marxo, V. A. Lay ir kt. Dauguma šių krypčių turėjo vienokios ar kitokios įtakos darbinio mokymo minties raidai ir Lietuvoje. Lietuvos pedagogai, aptardami tiek bendras, tiek konkrečias (pvz., rankų darbų pradinėse klasėse, darbų mokyklos mokymų – bandymų sklype ir pan.) darbinio mokymo problemas, gana dažnai rėmėsi minėtų Vakarų autorių darbais. Prie darbinio mokymo idėjų plėtotės ir sklaidos Lietuvoje ypač prisidėjo A. Busilas, V. Ruzgas, J. Laužikas, A. Pigaga, A. Paurienė, A. Grabauskienė ir kt.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.