Mokinių savivalda ir „aktyviosios mokyklos” patirtis
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9511
PDF

Reikšminiai žodžiai

Pedagogikos istorija
mokinių self-government
„aktyvioji mokykla” J. Dewey
A. Ferriere.

Kaip cituoti

Valatkienė, S. (2001) “Mokinių savivalda ir „aktyviosios mokyklos” patirtis”, Acta Paedagogica Vilnensia, 8, pp. 51–57. doi:10.15388/ActPaed.2001.08.9511.

Santrauka

Šiame straipsnyje kalbama apie savivaldos teoriją ir praktiką „aktyvioje mokykloje" XIXa. pabaigoje-XX a. pradžioje. lyginamuoju aspektu analizuojama atskirų mokyklinių sistemų savivaldos praktika, pateikiami teoriniai pagrindai, kuriuose savivalda nagrinėjama įvairiais aspektais: psichologiniu, pedagoginiu, istoriniu. Analizuojamos šiuolaikinės mokyklinės savivaldos ištakos.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2