Dorinimo problemos „aktyviosios mokyklos" teorijoje ir praktikoje
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 2000-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2000.07.9490
PDF

Reikšminiai žodžiai

Pedagogikos istorija
dorinis ugdymas
„aktyvioji mokykla”
„naujasis ugdymas”.

Kaip cituoti

Valatkienė S. (2000) „Dorinimo problemos „aktyviosios mokyklos" teorijoje ir praktikoje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 70, p. 127-133. doi: 10.15388/ActPaed.2000.07.9490.

Santrauka

Straipsnyje analizuojami skirting “aktyviosios mokyklos” požiūriai į moralinį auklėjimą XX a. pradžioje Vakarų Europoje ir JAV. Remiantis lyginamąja analize straipsnyje apžvelgiamos įvairių autorių (J. Dewey, F. Foersterio, M. Montessori ir kt.) pažiūros į vaiką ir moralinio auklėjimo pagrindinius principus, turinį, forma sir metodus. Autorė aptaria tarptautines konferencijas ir tyrimus skirtus moralinio auklėjimo problemoms. Naujojo ugdymo moralinio auklėjimo idėjos rado atgarsį ir Lietuvos pedagogų ieškojimuose. Autorė prieina išvados, jog Beje, visos paieškos buvo labiau dalinės – vientisos mokslinės moralinio auklėjimo teorijos sukurti nepavyko.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>