Pedagogikos istorija „aktyvioji mokykla” mokytojų ugdymas pedagoginės teorijos aktyvūs mokymo metodai.
Kaip cituoti
Valatkienė, S. (2002) “Mokytojų rengimas ir „aktyviosios mokyklos" teorija bei patirtis”, Acta Paedagogica Vilnensia, 9, pp. 64–71. doi:10.15388/ActPaed.2002.09.9543.
Mokytojų rengimas ir „aktyviosios mokyklos" teorija bei patirtis
Santrauka
Straipsnyje apžvelgiamos šiuolaikinės mokytojų rengimo problemos pasaulyje ir Lietuvoje. Lyginamuoju aspektu nagrinėjama, aktua/izuojama XX a. pradžios „aktyviosios mokyklos" teorija ir praktinė patirtis, reikšminga rengiant būsimuosius mokytojus. Detaliai analizuojami naujųjų mokyklų ugdymo turinio mokymo organizavimo, pedagoginio bendravimo, mokinių savivaldos ir kiti klausimai, mokytojų rengimo modeliai.