Mokytojų rengimas ir „aktyviosios mokyklos" teorija bei patirtis
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9543
PDF

Reikšminiai žodžiai

Pedagogikos istorija
„aktyvioji mokykla”
mokytojų ugdymas
pedagoginės teorijos
aktyvūs mokymo metodai.

Kaip cituoti

Valatkienė S. (2002) „Mokytojų rengimas ir „aktyviosios mokyklos" teorija bei patirtis“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 64-71. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9543.

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiamos šiuolaikinės mokytojų rengimo problemos pasaulyje ir Lietuvoje. Lyginamuoju aspektu nagrinėjama, aktua/izuojama XX a. pradžios „aktyviosios mokyklos" teorija ir praktinė patirtis, reikšminga rengiant būsimuosius mokytojus. Detaliai analizuojami naujųjų mokyklų ugdymo turinio mokymo organizavimo, pedagoginio bendravimo, mokinių savivaldos ir kiti klausimai, mokytojų rengimo modeliai.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>