Pedagoginių veiksnių įtaka vyresniųjų paauglių dvasiniam tapsmui
Straipsniai
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2004-06-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.12.9622
PDF

Reikšminiai žodžiai

internalizacija
vertybės
dvasingumas
dvasinis tapsmas
paaugliai

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2004) „Pedagoginių veiksnių įtaka vyresniųjų paauglių dvasiniam tapsmui“, Acta Paedagogica Vilnensia, 120, p. 136-148. doi: 10.15388/ActPaed.2004.12.9622.

Santrauka

Straipsnyje pateikiami vyresniųjų paauglių dvasinių vertybių internalizacijos tyrimo rezultatai. Atskleidžiamas dvasinių vertybių ir tiesioginių, įkūnijančių tiesioginį santykį su pedagogais, ir netiesioginių, išreiškiančių sąlytį su mokymusi bei kitais pedagoginiais veiksniais, ryšys, ir ryškinamos galimos pedagoginio poveikio tendencijos.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3