Mokyklos profilis ir gnostinis paauglių dvasinių santykių aspektas
Straipsniai
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9555
PDF

Reikšminiai žodžiai

gnostinės vertybės
internalizacija
profilinis mokymas
dvasinis tapsmas

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2002) „Mokyklos profilis ir gnostinis paauglių dvasinių santykių aspektas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 209-216. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9555.

Santrauka

Straipsnyje aptariama gnostinių vertybių internalizacija kognityviu, emociniu vertinamuoju ir elgesio lygmenimis. Atskleidžiama, kaip įvairaus profilio mokyklų paaugliai renkasi vertybes, kokios ryškėja bendros tendencijos.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>