Diferencialinio ir integralinio skaičiavimo pradmenų mokymas Lietuvos mokykloje po matematikos mokymo reformos (1929–1940)
Straipsniai
Joana Kastickaitė
Mykolo Romerio universitetas
Juozas Banionis
Vilniaus pedagoginis universitetas
Publikuota 2010-12-21
https://doi.org/10.15388/LMR.2010.37
PDF

Reikšminiai žodžiai

diferencialinis skaičiavimas
integralinis skaičiavimas
diferencialinio skaičiavimo ir integralinio skaičiavimo taikymai
funkcija
matematikos mokymo reforma

Kaip cituoti

Kastickaitė J. ir Banionis J. (2010) „Diferencialinio ir integralinio skaičiavimo pradmenų mokymas Lietuvos mokykloje po matematikos mokymo reformos (1929–1940)“, Lietuvos matematikos rinkinys, 51(proc. LMS), p. 198–203. doi: 10.15388/LMR.2010.37.

Santrauka

LMD L konferencijos darbuose J. Kastickaitės ir J. Banionio straipsnyje „Diferencialinio ir integralinio skaičiavimo pradmenų mokymas Lietuvos mokykloje iki matematikos mokymo reformos (1918–1928)“ aprašytas diferencialinio ir integralinio skaičiavimo pradmenų mokymas iki matematikos mokymo reformos (1918–1928) [5], o šiame straipsnyje aptariamas diferencialinio ir integralinio skaičiavimo pradmenų mokymas po matematikos mokymo reformos (1929–1940). Šiame straipsnyje remiamasi Juozo Stoukaus vadovėliu „Begalinių mažybių analizio pagrindai“ (1925), Antano Juškos vadovėliu „Matematinės analizės pagrindai“ (1934), tuometinėmis aukštesniųjų mokyklų programomis ir to laikotarpio matematikų straipsniais.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai