Multimodalios strategijos mokant etikos kinu
Straipsniai
Jūratė Baranova
Vilnius University, Lithuania
Lilija Duoblienė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.43.5
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

multimodalus ugdymas
etika
ugdymas kinu

Kaip cituoti

Baranova J. ir Duoblienė L. (2019) „Multimodalios strategijos mokant etikos kinu“, Acta Paedagogica Vilnensia, 430, p. 71-84. doi: 10.15388/ActPaed.43.5.

Santrauka

Straipsnyje yra analizuojama, kaip multimodalų ugdymą galima taikyti ugdymui kinu. Kai kurie skeptikai mano, kad tai netinkama dėl įvairių priežasčių. Autorės pateikia savo argumentų, patvirtinančių kitą – pozityvų požiūrį, aptaria šios problemos teorines prieigas ir pateikia kai kuriuos darbo su kinu pavyzdžius, fokusuojantis į etinių nuostatų ugdymą multimodalumo perspektyvoje. Teorine prieiga šiam darbui pasirinkta Williamo Jameso ir Johno Dewey patirties samprata ir jiems artima Williamo B. Russello ugdymo kinu metodologija, o iš kitos pusės – Gilleso Deleuze’o kino filosofija.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.