Nykstanti ugdymo filosofija Lietuvoje: paradoksas ar norma?
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9754
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo filosofija
šiuolaikinė filosofija
edukologija
Lietuva

Kaip cituoti

Duoblienė L. (2005) „Nykstanti ugdymo filosofija Lietuvoje: paradoksas ar norma?“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 67-75. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9754.

Santrauka

Straipsnis skirtas analizuoti ugdymo filosofijos problemas Lietuvoje. Jame konstatuojama, kad Lietuvoje skiriama nepakankamai dėmesio ugdymo filosofijai. Svarstoma, ar Lietuvos situacija yra išskirtinė, ar artima situacijai kitose valstybėse? Siekiama pagrįsti nuostatą, kad, nepaisant ugdymo mokslo naujovių, labai svarbu tęsti tradiciją jį sieti su filosofija, rodyti dėmesį ugdymo filosofijai. Pateikiami šiuolaikinės filosofijos pavyzdžiai, kuriais remiantis galima geriau susivokti šiuolaikinėje ugdymo mokslo situacijoje, kelti naujus reikalavimus ugdymo mokslui, jo ir filosofijos santykiui.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>