Mokytojų vertybinės nuostatos ir jų sklaida pedagoginėje veikloje
BENDRUOMENĖ KAIP UGDYMO VEIKSNYS
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2007-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.19.7546
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertybinės nuostatos
kompetencijos
dvasinių vertybių įkūnijimas

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2007) „Mokytojų vertybinės nuostatos ir jų sklaida pedagoginėje veikloje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 190, p. 135-146. doi: 10.15388/ActPaed.2007.19.7546.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (8-5) 279 00 42 

Straipsnyje nagrinėjamas pedagogų požiūris į terminalines (siekiamas gyvenime) ir instrumentines (išugdomas, su asmens vidinėmis savybėmis susijusias) vertybes, atskleidžiami jų aukščiausi ir žemiausi reitingai. Ieškoma mokytojų vertybinių nuostatų sąsajų ir jų požiūrio į dvasinių vertybių įkūnijimą pedagoginėje veikloje ir gyvenime. Aptariami veiksniai, darantys poveikį vertybių internalizacijai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3