Pedagoginių veiksnių įtaka vyresniųjų paauglių dvasiniam tapsmui
Spalio 21 d. vyks programinės įrangos atnaujinimas. Tuo metu platformos zurnalai.vu.lt ir journals.vu.lt gali būti laikinai nepasiekiamos nuo 9:00 iki 17:00.
Straipsniai
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2004-06-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.12.9622
PDF

Reikšminiai žodžiai

internalizacija
vertybės
dvasingumas
dvasinis tapsmas
paaugliai

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. (2004) “Pedagoginių veiksnių įtaka vyresniųjų paauglių dvasiniam tapsmui”, Acta Paedagogica Vilnensia, 12, pp. 136–148. doi:10.15388/ActPaed.2004.12.9622.

Santrauka

Straipsnyje pateikiami vyresniųjų paauglių dvasinių vertybių internalizacijos tyrimo rezultatai. Atskleidžiamas dvasinių vertybių ir tiesioginių, įkūnijančių tiesioginį santykį su pedagogais, ir netiesioginių, išreiškiančių sąlytį su mokymusi bei kitais pedagoginiais veiksniais, ryšys, ir ryškinamos galimos pedagoginio poveikio tendencijos.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 > >>