Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje: kasdienis ugdymas kasdienybei
BENDRUOMENĖ KAIP UGDYMO VEIKSNYS
Irena Stonkuvienė
Publikuota 2007-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.19.7549
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo tikrovė
kasdienybė
kaimo bendruomenė
tradicinė kultūra

Kaip cituoti

Stonkuvienė I. (2007) „Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje: kasdienis ugdymas kasdienybei“, Acta Paedagogica Vilnensia, 190, p. 172-185. doi: 10.15388/ActPaed.2007.19.7549.

Santrauka

Lektorė, edukologijos mokslų daktarė
Vilniaus universiteto
Universiteto g. 1/9, LT-01513 Vilnius
Tel. 8 5 266 76 25

Straipsnyje, remiantis kokybinio tyrimo medžiaga, aptariama kasdienė ugdymo tikrovė XX a. pirmos pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje. Analizuojama kasdienės fizinės ir materialinės aplinkos įtaka ugdymui. Į XX a. pirmos pusės kaimo kasdienybę lydintį vargà ir skurdą siekiama pažvelgti kaip į specifinį ugdymo veiksnį. Kaip kasdienybės atspindys ir stimulas kaitai aptariami ugdymo tikslai ir uždaviniai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>