Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje: kasdienis ugdymas kasdienybei
BENDRUOMENĖ KAIP UGDYMO VEIKSNYS
Irena Stonkuvienė
Publikuota 2015-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.19.7549
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo tikrovė
kasdienybė
kaimo bendruomenė
tradicinė kultūra

Kaip cituoti

Stonkuvienė I. (2015) „Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje: kasdienis ugdymas kasdienybei“, Acta Paedagogica Vilnensia, 190, p. 172-185. doi: 10.15388/ActPaed.2007.19.7549.

Santrauka

Lektorė, edukologijos mokslų daktarė
Vilniaus universiteto
Universiteto g. 1/9, LT-01513 Vilnius
Tel. 8 5 266 76 25

Straipsnyje, remiantis kokybinio tyrimo medžiaga, aptariama kasdienė ugdymo tikrovė XX a. pirmos pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje. Analizuojama kasdienės fizinės ir materialinės aplinkos įtaka ugdymui. Į XX a. pirmos pusės kaimo kasdienybę lydintį vargà ir skurdą siekiama pažvelgti kaip į specifinį ugdymo veiksnį. Kaip kasdienybės atspindys ir stimulas kaitai aptariami ugdymo tikslai ir uždaviniai.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>