Ekonominės ir kultūrinės vertybės: panašumai ir skirtumai
-
Valdas Pruskus
Publikuota 2004-09-30
https://doi.org/10.15388/Problemos.2004.65.6656
PDF

Reikšminiai žodžiai

kultūrinė ir ekonominė vertybė
kultūros produktų vartojimas
socialinis vertingumas
kultūrinis adaptyvumas
socialinė vertybės teorija
kultūros vertybių vartotojas

Santrauka

Straipsnyje aptariama ekonominių ir kultūrinių vertybių raiškos specifika, jų panašumai ir skirtumai. Analizuojamos esminės kultūrinės vertybės vertingumo dimensijos, taip pat kriterijai, kuriais remiantis būtų galima įvertinti kultūrinę vertybę, jos priimtinumą ir svarbą žmonėms. Kultūrinės vertybės sudaro „kultūrinį kapitalą“, be kurio sunkiai įsivaizduojamas ir visuomenės ekonominio kapitalo kūrimas, jo gausinimas. Pasitelkus meno muziejaus fenomeno kaip ekonominių ir kultūrinių vertybių teikimo pavyzdį, bandoma apibrėžti kultūrinių vertybių ekonominę naudą ir jų įvertinimo galimybes.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.