Politinės paslaugos teikimas ir rėmimas
-
Valdas Pruskus
Publikuota 1999-09-29
https://doi.org/10.15388/Problemos.1999.55.6871
PDF

Reikšminiai žodžiai

Politinė paslauga
vartotojas
tarpininkas
marketingas
rėmimas

Kaip cituoti

Pruskus V. (1999) „Politinės paslaugos teikimas ir rėmimas“, Problemos, 550, p. 32-40. doi: 10.15388/Problemos.1999.55.6871.

Santrauka

Politines paslaugas vartotojams (rinkėjams) teikia politinės organizacijos ir pavieniai politikai. Jas realizuojant dalyvauja ir tarpininkai. Pagrindinis tarpininkas tarp politinės paslaugos ir vartotojo yra politinis agentas – tai politinės organizacijos funkcionierius arba politiko patarėjas. Politinės paslaugos vartotojui gali būti teikiamos įvairiais lygiais (kanalais). Analizuojami trys pateikimo kanalai (lygiai): pirmas – politinės paslaugos nuliniu kanalu (lygiu), arba tiesioginis marketingas. Jam būdingas tiesioginis ryšys tarp politinių paslaugų gamintojų ir vartotojų. Antras lygis – vienas tarpininkas tarp paslaugų gamintojo ir vartotojo; tarpininko vaidmenį čia atlieka politinis agentas (politinis funkcionierius). Šio kanalo privalumai: profesinė pagalba; didėja politinių paslaugų gamintojų (politikų) pajėgumas. Trečias lygis – du tarpininkai: partinis agentas (funkcionierius) ir specialus tarpininkas. Potencialus vartotojas (rinkėjas) gali nuspręsti pirkti paslaugą (t. y. palaikyti politiko projektą ar ne) tik tada, kai turi apie ją pakankamai žinių. Ši informacija perduodama taikant marketingo komplekso elementą – rėmimą. Pardavimas – galutinis marketingo taškas, jo strategijos patikrinimas.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.