Kaip kalba apibrėžia mokymąsi: vaizdas klasėje
Straipsniai
Allison Wynhoff Olsen
Montana State University
Publikuota 2019-01-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.41.12374
PDF

Reikšminiai žodžiai

diskurso analizė
mikroetnografija
klasės diskursas
mokymasis kaip socialinis procesas
argumentacinis rašymas

Kaip cituoti

Wynhoff Olsen, A. (2019) “Kaip kalba apibrėžia mokymąsi: vaizdas klasėje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 41, pp. 58–71. doi:10.15388/ActPaed.41.12374.

Santrauka

[straipsnis ir santrauka anglų kalba, santrauka lietuvių kalba]

Mokymasis apibrėžiamas ir konstruojamas klasėse, mokytojų ir mokinių sąveikos vartojant kalbą metu. Todėl mokymasis yra situacinės kalbos praktikos. Šio darbo pagrindas – socialiai konstruojamos kalbos vartosenos ir sąveikos teorijos. Mūsų mikroetnografinio diskurso analizės radiniai atskleidė, kad mokytoja ir mokiniai konstruoja bendrus kultūrinius mokymosi modelius ir tikisi abipusės atsakomybės dėl akademinės ir pedagoginės praktikos bei mokslinės kalbos vartosenos. Mokytojos taikomos kalbinės strategijos išryškina ir įtraukia mokinius į akademinės kalbos ir mąstymo praktikas, kurios prilygsta mokymuisi.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>