Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
PEDAGOGIKOS ISTORIJA IR ŠIANDIENA
Luciana Bellatalla
Publikuota 2016-12-27
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2016.37.10470
PDF
Reikšminiai žodžiai
Education
History of Education
Pedagogy
Educational innovation
Kaip cituoti
Bellatalla, L. (2016) “Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 37, pp. 114–124.
doi:10.15388/ActPaed.2016.37.10470
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 37 (2016): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)
T 37 (2016)
Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)
Santrauka
...
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Neringa Strazdienė, Aistė Burkė,
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos dinaminės ugdymo(si) aplinkos ir vaikų fizinio aktyvumo sinergija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Disertacijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Vida Gudžinskienė, Asta Railienė,
Gyvenimo įgūdžių ugdymo ir ugdymo karjerai sąsaja: bendrojo lavinimo kontekstas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Harald Wagner,
Prasmės suradimas tarp neapibrėžtų modernaus gyvenimo modelių ir asmeninės savivertės siekio
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Acta Paedagogica Vilnensia,
Pratarmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 2 (1993): Acta Paedagogica Vilnensia
Suvi Lakkala, Agnė Juškevičienė, Jūratė Česnavičienė, Sniegina Poteliūnienė, Stasė Ustilaitė, Satu Uusiautti,
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas Lietuvoje: pagrindiniai mokytojų patiriami iššūkiai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Vytolis Kučinskas,
Socialinio darbo pagrindai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
Jolanta Navickaitė,
Mokyklos vadovo lyderystė vykstančių švietimo pokyčių kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Janete Zygmantas,
Kritinės pedagogikos supratimas ir įtaka žinių kaupimui
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė, Zita Nauckūnaitė,
SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites