SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė
VERTINIMO IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMO MODELIAI
Vilija Targamadzė
Zita Nauckūnaitė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.22.3069
PDF

Reikšminiai žodžiai

SOLO taksonomija
Bloomo taksonomija
Naujoji taksonomija
mokinių rašiniai
vertinimas

Kaip cituoti

Targamadzė V. ir Nauckūnaitė Z. (2009) „SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė“, Acta Paedagogica Vilnensia, 220, p. 65-75. doi: 10.15388/ActPaed.2009.22.3069.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų
(edukologijos) habilituota daktarė
Vilniaus universiteto
Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25
El. paštas: vilija.targamadze@gmail.com 

Docentė socialinių mokslų
(edukologijos) daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Lietuvių kalbos didaktikos katedra
T. Ševčenkos g. 31, LT- 03111 Vilnius
Tel. (8 5) 233 08 52
El. paštas: zita.nauckunaite@gmail.com


Straipsnyje nagrinėjama SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė. Aptariamos Bloomo ir Naujoji taksonomijos ir nurodomas SOLO ir Bloomo, SOLO ir Naujosios taksonomijų sąryšingumas. Atskleidžiami SOLO taksonomijos lygmenys, pateikiama kiekvieną jų iliustruojančių pavyzdžių iš mokinių rašinių, taip pagrindžiant SOLO taksonomijos naudojimo galimybę tiems rašiniams vertinti. Išvadose paryškinamas SOLO taksonomijos potencialas tapti holistinio požiūrio į ugdymo procesą paskata.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>