Santrauka
Šiame mokslinių straipsnių rinkinyje analizuojama dabarties jaunimo ugdymo sąlygų pletotė, konkrečios auklejimo ir lavinimo problemos. Pateikdami penktqji pedagoginiч straipsniч rinkini viliames, kad jis bus pravartus udgymo veikejams.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Neringa Strazdienė,
Aistė Burkė,
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos dinaminės ugdymo(si) aplinkos ir vaikų fizinio aktyvumo sinergija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Elvyda Martišauskienė,
Disertacijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vida Gudžinskienė,
Asta Railienė,
Gyvenimo įgūdžių ugdymo ir ugdymo karjerai sąsaja: bendrojo lavinimo kontekstas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Harald Wagner,
Prasmės suradimas tarp neapibrėžtų modernaus gyvenimo modelių ir asmeninės savivertės siekio
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Acta Paedagogica Vilnensia,
Pratarmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 2 (1993): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Suvi Lakkala,
Agnė Juškevičienė,
Jūratė Česnavičienė,
Sniegina Poteliūnienė,
Stasė Ustilaitė,
Satu Uusiautti,
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas Lietuvoje: pagrindiniai mokytojų patiriami iššūkiai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vytolis Kučinskas,
Socialinio darbo pagrindai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Jolanta Navickaitė,
Mokyklos vadovo lyderystė vykstančių švietimo pokyčių kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Janete Zygmantas,
Kritinės pedagogikos supratimas ir įtaka žinių kaupimui
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vilija Targamadzė,
Zita Nauckūnaitė,
SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia