Švietimo vadyba kaitos laikotarpiu: esminiai principai ir nuostatos
Straipsniai
Rimantas Želvys
Publikuota 1999-12-15
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1999.06.9462
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo vadyba
švietimo kaita
švietimo reformos
švietimo vadybos teorijos
švietimo vadybos ir administravimo koncepcijos

Kaip cituoti

Želvys R. (1999) „Švietimo vadyba kaitos laikotarpiu: esminiai principai ir nuostatos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 60, p. 103-107. doi: 10.15388/ActPaed.1999.06.9462.

Santrauka

Straipsnis skirtas švietimo vadybos kaitos laikotarpiu pagrindinėms nuostatoms ir esminiams principams. Apžvelgiami skirting požiūriai į švietimo vadybą, aptariamos švietimo vadybos teorijos, lyginamos skirtingos vadybos ir administravimo koncepcijos. Svarstomos švietimo reformų strategijos ir svarbiausi vadybos elementai, būtini sėkmingam reformos įgyvendinimui. Straipsnyje taip pat pažvelgiama į Anglijos, Skandinavijos ir Vidurio bei Rytų Europos šalių švietimo reformas. Galiausiai aptariamos ir pagrindinės Lietuvos švietimo reformos problemos.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>