LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ FINANSAVIMO POLITIKA: ISTORINĖ RAIDA IR „STUDENTO KREPŠELIO“ MODELIO ĮDIEGIMO PADARINIAI
ŠVIETIMO POLITIKA: ISTORIJA IR DABARTIS
Rimantas Želvys
Publikuota 2013-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2013.31.2519
PDF

Reikšminiai žodžiai

aukštojo mokslo politika
studijų finansavimas
valstybinis reguliavimas
rinkos modelis
„studento krepšelis“

Kaip cituoti

Želvys R. (2013) „LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ FINANSAVIMO POLITIKA: ISTORINĖ RAIDA IR ,STUDENTO KREPŠELIO‘ MODELIO ĮDIEGIMO PADARINIAI“, Acta Paedagogica Vilnensia, 310, p. 9-18. doi: 10.15388/ActPaed.2013.31.2519.

Santrauka

Profesorius socialinių
mokslų (edukologijos) habilituotas daktaras
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, tel. 266 76 25
El. paštas: zelvys@delfi.lt

Straipsnyje apžvelgiama nepriklausomos Lietuvos aukštojo mokslo studijų finansavimo politika nuo vadinamųjų komercinių studentų atsiradimo iki „studento krepšelio“ modelio įdiegimo. Aptariamos naujosios studijų finansavimo tvarkos poveikis ir priimamų į aukštąsias mokyklas studentų kontingento pokyčiai, reguliacinės „krepšelio“ įdiegimo funkcijos įgyvendinimo mastai. Atkreipiamas dėmesys į tai, kad „krepšelio“ įvedimas buvo palankus populiarioms studijoms ir turėjo neigiamą poveikį šaliai renkantis reikalingas, tačiau nepopuliarias studijas, tolesnei regioninių ir specializuotų aukštųjų mokyklų plėtrai.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>