Nuo kolegialumo link vadybiškumo Lietuvos aukštajame moksle
Straipsniai
Rimantas Želvys
Vilniaus universitetas
Liudvika Leišytė
Dortmund University, Germany
Sude Pekşen
Dortmund University, Germany
Rūta Bružienė
Vilniaus universitetas
Anna-Lena Rose
Dortmund University, Germany
Publikuota 2021-09-08
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.46.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

vadybiškas universitetas
aukštojo mokslo politika
aukštojo mokslo valdymas
naujoji viešoji vadyba
Lietuva

Kaip cituoti

Želvys R., Leišytė L., Pekşen S., Bružienė R. ir Rose A.-L. (2021) „Nuo kolegialumo link vadybiškumo Lietuvos aukštajame moksle“, Acta Paedagogica Vilnensia, 46, p. 27-42. doi: 10.15388/ActPaed.2021.46.2.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama vadybiškumo raida Lietuvos aukštajame moksle (AM) ir suvokimas akademinėje bendruomenėje. Sistemiškai aptariami istoriniai Lietuvos AM valdymo ir politikos pokyčiai bei atlikta APIKS projekto įgyvendinimo Lietuvoje metu vykusios valstybinių universitetų akademinės bendruomenės apklausos (N = 389) duomenų analizė. Tyrimas atskleidė Lietuvos AM politikos slinktį link į rinką orientuotos paradigmos. Apklausos rezultatai parodė, kad dauguma respondentų mano universitetą esant labai orientuotą į vadybą, taigi aukštas vadybiškumo lygis praktiniu lygmeniu atitinka vykdomą AM politiką. Straipsnyje aptariami reikšmingiausi teoriniai ir praktiniai tyrimo rezultatai.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.