Švietimo vadybos samprata ir plėtros tendencijos šiuolaikinėje užsienio edukologijoje
Straipsniai
Rimantas Želvys
Publikuota 1996-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1996.03.9385
PDF

Reikšminiai žodžiai

edukologija
edukologijos šakos
švietimo vadyba
vadybos raida
administravimas

Kaip cituoti

Želvys, R. (1996) “Švietimo vadybos samprata ir plėtros tendencijos šiuolaikinėje užsienio edukologijoje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 3, pp. 9–15. doi:10.15388/ActPaed.1996.03.9385.

Santrauka

Švietimo vadyba – palyginti nauja edukologijos kryptis ne tik mūsų šalyje, bet ir užsienyje. Jos samprata ne visada tiksli, o taikymo galimybės nėra visai aiškios. Šios publikacijos tikslas – glaustai pateikti pagrindines švietimo vadybos idėjas, sunkumus bei abejones jas pritaikant, taip pat tolesnės raidos perspektyvas. iIršyškinami skirtumai tarp administravimo ir vadybos sąvokų. Aptariamos švietimo vadybos plėtros galimybės bei kylančios problemos ir abėjonės. Švietimo institucijų specifiškumas pabrėžiamas kaip viena pagrindinių kliūčių vadybos principų taikymui mokyklose. Kita aptariama problema – vadybos teorinių pagrindų klausimas, ir klausimas ar vadyba yra profesija. Straipsnio pabaiga skiriama švietimo vadybos studijų turiniui.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>