verbalinis kūrybiškumas praktinis ir emocinis verbalinis kūrybiškumas mokiniai turintys kalbos sutrikimų
Kaip cituoti
Domeikienė, K. (2002) “I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo raiška”, Acta Paedagogica Vilnensia, 9, pp. 131–140. doi:10.15388/ActPaed.2002.09.9548.
I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo raiška
Santrauka
Straipsnyje per verbalinio kūrybiškumo sampratą atskleidžiamas verbalinio kūrybiškumo modelis. Verbalinio kūrybiškumo raiškomis laikant verbalinį iškalbingumą, originalumą ir lankstumą, atskleidžiami jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo ypatumai elgesio ir emociniu lygmeniu.