Kai kurie vyresniųjų mokinių identiteto bruožai
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.10.9586
PDF

Reikšminiai žodžiai

identitetas
emocijos
emocinis patyrimas
tarpusavio santykiai

Kaip cituoti

Aramavičiūtė V. (2016) „Kai kurie vyresniųjų mokinių identiteto bruožai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 100, p. 114-122. doi: 10.15388/ActPaed.2003.10.9586.

Santrauka

Straipsnyje keliama vyresniųjų mokinių identiteto problema. Remiantis vyresniųjų mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose ir gimnazijose, emocinių išgyvenimų ypatumais, atskleidžiami kai kurie jų identiteto bruožai.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.