Tautinė savimonė: prasmė ir problema vyresniame mokykliniame amžiuje
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Publikuota 1999-12-15
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1999.06.9451
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokiniai
tauta
tautinė savimonė
emocijos

Kaip cituoti

Aramavičiūtė V. (1999) „Tautinė savimonė: prasmė ir problema vyresniame mokykliniame amžiuje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 60, p. 23-29. doi: 10.15388/ActPaed.1999.06.9451.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama tautinės savimonės prasmė ir problema. Iš pradžių apžvelgiamos skirtingos savimonės sampratos. Tada identifikuojamas emocinio elemento jos struktūroje konkretus vaidmuo. Tuo pačiu metu stengiamasi apibūdinti moksleivių iš aukštesnių klasių emocijas ir atrasti jų ryšį su savo tauta.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.