Žinių ir gebėjimų dermė: mokinių pasiekimų skaičiavimo srityje analizė
Straipsniai
Viktorija Sičiūnienė
Vilniaus pedagoginis universitetas
Publikuota 2005-12-18
https://doi.org/10.15388/LMR.2005.26668
PDF

Kaip cituoti

Sičiūnienė, V. (2005) “Žinių ir gebėjimų dermė: mokinių pasiekimų skaičiavimo srityje analizė”, Lietuvos matematikos rinkinys, 45(spec.), pp. 291–295. doi:10.15388/LMR.2005.26668.

Santrauka

Santraukos nėra.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>