Mokytojų vertybinės orientacijos kaip jų meninės individualybės formavimosi veiksnys
ŠVIETIMO POLITIKA IR MOKYTOJŲ RENGIMAS
Elvyda Martišauskienė
Vilius Tavoras
Publikuota 2012-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2012.28.2936
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertybės
vertybinės orientacijos
meninės individualybės raiška
būsimieji muzikos mokytojai

Kaip cituoti

Martišauskienė E. ir Tavoras V. (2012) „Mokytojų vertybinės orientacijos kaip jų meninės individualybės formavimosi veiksnys“, Acta Paedagogica Vilnensia, 280, p. 73-82. doi: 10.15388/ActPaed.2012.28.2936.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų
(edukologijos) habilituota daktarė
Lietuvos edukologijos universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106, Vilnius
Tel. 279 00 42 74 

Docentas socialinių mokslų
(edukologijos) daktaras
Lietuvos edukologijos universiteto
Muzikos katedra
Studentų g. 39, LT-08106, Vilnius
Tel. 275 21 97

Straipsnyje aptariama vertybių svarba ir transformacijos šiuolaikiniame pasaulyje, taip pat vertybinių orientacijų reikšmė meno dalykų pedagogams. Remiantis M. Rokeach metodika, pristatomi būsimų muzikos mokytojų vertybinių orientacijų tyrimo duomenys ir analizuojama jų ir meninės individualybės raiškos koreliacija. Nors nustatytas silpnas šių fenomenų ryšys, bet aptikta giluminė sąsaja leidžia teigti, kad būsimų muzikos mokytojų vertybinės orientacijos gali būti svarbus meninės individualybės formavimosi veiksnys.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 > >>