Mokytojų vertybinės nuostatos ir jų sklaida pedagoginėje veikloje
BENDRUOMENĖ KAIP UGDYMO VEIKSNYS
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2015-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.19.7546
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertybinės nuostatos
kompetencijos
dvasinių vertybių įkūnijimas

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2015) „Mokytojų vertybinės nuostatos ir jų sklaida pedagoginėje veikloje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 190, p. 135-146. doi: 10.15388/ActPaed.2007.19.7546.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (8-5) 279 00 42 

Straipsnyje nagrinėjamas pedagogų požiūris į terminalines (siekiamas gyvenime) ir instrumentines (išugdomas, su asmens vidinėmis savybėmis susijusias) vertybes, atskleidžiami jų aukščiausi ir žemiausi reitingai. Ieškoma mokytojų vertybinių nuostatų sąsajų ir jų požiūrio į dvasinių vertybių įkūnijimą pedagoginėje veikloje ir gyvenime. Aptariami veiksniai, darantys poveikį vertybių internalizacijai.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>