Mokytojų požiūris į gebėjimus kaip profesijos kompetencijų dėmenį
KOMPETENCIJŲ RAIŠKOS ASPEKTAI
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.24.3031
PDF

Reikšminiai žodžiai

gebėjimai
kompetencija
žinios
vertybinės nuostatos
požiūris

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2010) „Mokytojų požiūris į gebėjimus kaip profesijos kompetencijų dėmenį“, Acta Paedagogica Vilnensia, 240, p. 101-113. doi: 10.15388/ActPaed.2010.24.3031.

Santrauka

Profesorė
Socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (85) 279 00 42
El. paštas: martisauskiene@gmail.com

Straipsnyje analizuojamas mokytojų požiūris į kardinalius gebėjimus bendrauti su ugdytiniais, diagnozuoti pasiekimus, organizuoti mokymąsi, dirbti komandoje, planuoti pedagoginę veiklą. Išryškinti prioritetiniai gebėjimai bei jų didžiausios ir mažiausios apraiškos, atskleistos gebėjimų sąsajos su žiniomis ir vertybinėmis nuostatomis, kaip kitais kompetencijos struktūriniais dėmenimis, taip pat su kitais veiksniais – mokytojų kvalifikacija, darbo stažu, lytimi.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>