Pedagogų požiūris į mokytojo kompetencijų raišką
VERTINIMO IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMO MODELIAI
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.22.3067
PDF

Reikšminiai žodžiai

kompetencija
požiūris
kompetencijos struktūra
mokytojas
mokinys

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2009) „Pedagogų požiūris į mokytojo kompetencijų raišką“, Acta Paedagogica Vilnensia, 220, p. 88-101. doi: 10.15388/ActPaed.2009.22.3067.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (85) 279 00 42
El. paštas: martisauskiene@gmail.com


Straipsnyje aptariami šiuolaikinės mokyklos pedagogų požiūriai į mokytojo kompetencijos sklaidą. Jie tirti išplėsto atsakymo į klausimą metodu, taikant kokybinę ir kiekybinę duomenų analizę. Tyrimas atskleidė, kad pedagogai dažniausiai kompetenciją saisto su bendravimu, ugdymo procesu, mokytojų pasirengimu, mokytojų asmenybe, mokymosi rezultatais. Duomenys apibendrinami kompetencijos struktūros ir turinio atžvilgiais.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>