Žinių sritys pedagogo kompetencijos ribose
ŽINIŲ IR TAPATUMO PROBLEMA INFORMACINĖJE VISUOMENĖJE
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.3048
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinios
žinių turėjimas
žinojimas
išmintis
mokytojo profesijos kompetencija
vertybės

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2009) „Žinių sritys pedagogo kompetencijos ribose“, Acta Paedagogica Vilnensia, 230, p. 52-62. doi: 10.15388/ActPaed.2009.23.3048.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos)
habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (8 5) 2 79 00 42


Straipsnyje aptariamos žinios kaip mokytojo profesijos kompetencijos dėmuo, analizuojamas pedagogų požiūris į žinių apie švietimo politiką, žmogaus vystymąsi, ugdymo proceso tobulinimą, atskleidžiamos jų sąsajos su dvasinėmis vertybėmis, taip pat išryškinami veiksniai, darantys poveikį žinių gilinimui.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3